söndag 23 maj 2010

Vart tog solen vägen?


Gårdagen bjöd på ett underbar försmak på sommaren. Tyvärr var det inget som jag kunde dra nytta av då jag var tvungen att sitta och jobba med min inlämningsuppgift till distanskursen vid högskolan (ja jag vet att det är mycket studier, men det blev som det blev). I och för sig så satt jag på altanen och jobbade men det kan inte på långa vägar jämföras med att vara ute i skogen.

I dag var det bara lite småsaker kvar att fixa och det jobbade jag med på förmiddagen. När jag sedan satt och funderade på om det var läge att smita ut i skogen lite öppnade sig himlen och syndafloden började att ösa ner, så kan det gå.

Nåväl, jag har i alla fall gjort klart mitt arbete om den hjälpende organisationen - flyttfågelsorganisationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar