måndag 9 april 2012

Annandag påsk

Hade ett par timmar att slå ihjäl i Gustavsberg (Jag ville inte titta på glas och porslin) så jag bestämde mig för att ge Värmdöleden en chans.

Leden var mycket välmarkerad och gick efter ett antal skogsstigar som denna dag var väl så leriga (annat var ifs inte att vänta) .

Men tyvärr gick leden också ganska ofta genom gamla sommarstugeområden och efter längs olika gångvägar.

Till slut fann jag en bra rastplats, och även en bänk från McDonalds mitt ute i skogen, där jag kunde rasta innan jag vände åter.

Emma är som vanligt fullt sysselsatt med allt möjligt.

Arrak fick sitta i skamvrån.

Tillslut tillbaka i bilen och redo för hemfärd.

Country roads, Take me home
To the place I belong.
West Virginia, Mountain momma
Country roads take me home

John Denver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar