lördag 9 mars 2013

En dag...


Solen skiner och skaren på isen är hård, dags att bege sig ut på en frukostpromenad.

Det är svårt att låta bli att klia ryggen när skaren är så hård och fin.

Har långe misstänkt att det funnits bävrar i trakterna, men nu är jag definitivt helt säker, tre fällda tråd, och inte är det med yxa eller såg.

Väl avgnagda grenar på de fällda träden.

Räven har tydligen raskat över isen här.

Apelsinskalsberget här får det bli rast i dag - ja jag vet att det är fullt av konstiga namn på de ställen vi besöker men Nicke vet direkt vilken plats som avses.

Fixar i ordning en skön plats att sitta på.

Med solsken i blick.

Frukost, det som retar mig just nu är att jag glömde muggen, får se om jag tar en tur och hämtar den i  morgon.
Emma spanar ut över isen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar