fredag 29 juni 2012

29:e juni 2012


Tog med mig Aila för att försöka komma åt att fiska på de lite mer otilgängliga delarna på stäket ön… använde mig av min inte allt för gamla Iphone i navigeringen på ön, efter mycket om och men kom jag fram till det första stället… men är låg det två svarta ormat och gassade i solen, jag avstod därför detta ställe och begav mig mot nästa.
 
 Jag hade absolut inte räknat med att det skulle vara så snårigt som det var, till råga på allt har ridklubben spärrat av hela udden med stängsel för hagarna ( utan grindar ) slutade med att jag och Aila kröp under ett elstängsel, för att nå den absolut snårigaste delen av ön…Men det fanns inte specielt många fiske ställen, så det vart fika på berghällen istället.
 
Inte nog med att ridklubben gjort denna del av ön otilgänglig man städar inte upp efter sig heller… eller vad sägs om denna härva taggtråd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar