söndag 10 februari 2013

Delhis vackraste händer av Mikael Bergstrand

Innan jul var det julfest på jobbet, ett av inslagen  på denna var "secondhand julklapp". Konceptet var enkelt ta med något hemifrån som du inte längre vill ha, slå in det och så delas det ut helt slumpvis. Min secondhand julklapp var sju pocketböcker. Jag har nu läst den första av dem, Delhis vackraste händer av Mikael Bergstrand och jag måste säga att det redan här var en mycket bra julklapp.

Göran Borg har ett tråkigt jobb och fördriver sina arbetsdagar genom att surfa på en sajt för fotbollsnördar, så vad kan då hända om han skulle få sparken och råka hamna i Indien? Mycket, väldigt mycket och det är det som boken "Delhis vackraste händer kommer att berätta för oss, den kommer att bjuda på både skratt och insikt i hur livet i Indien kan te sig. En mycket rolig, underhållande och läsvärd bok på min ära, tack för det min okände givare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar