torsdag 26 februari 2015

Med nakna fötter i skogen

Ute och letade efter en bra ställe att äta lunch, gick förbi solsidan men valde att gå vidare.

Kom tillslut fram till "Äggskalsberget" och där fick det bli.

En strålade dag utan ett moln på himlen.

Trots att det är februari var det låga att lufta fötterna lite... Sen har jag hört att om man har lite naket i bloggen så får man fler som följer den, så varsågod, här bjuder jag på en bild på två nakna fötter.

Vad tittar Arrak på?

Vad tittar bamse på?

Aha, lunchen, Fru N. har med sig... ja... hon har med sig mat... typ...

Måste erkänna att jag med bävan öppnade min lunchlåda då jag inte gjort i ordningen den själv i dag... Men det visade sig vara en traditionell skogslunch :)
  
Bamse tar sig an resterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar