lördag 28 mars 2015

Test av tändstål, del 2

Jag skrev nyligen i ett inlägg om test av tändstål och de erfarenheter som jag gjort av dem. I dag har jag fått lite ytterligare kunskap som jag tänkte fylla på med.

I dag var jag inte ensam utan Herr A. var med ut i skogen och hade sitt tändstål med, också det inhandlat på Biltema. Två erfarenheter kom av denna dag, först och främst att även hans tändstål från Biltema blev det så att tändstålet lossnade från handtaget - precis som mitt gjort. Nu känns det inte som om man kan skylla på måndagsexemplar längre, såvida det inte är måndag hela veckan hos Biltemas leverantör. 

Den andra iakttagelsen var att det åter igen var mer drag i tändstålet från Kina och att Herr A. har hela tre stycken beställda. Jag kan även rekommendera Biltema att köpa sina tändstål därifrån. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar