lördag 28 mars 2015

Test: Ryggsäck, Wigwam 35 (Coop)

I dag tog jag och testade en ny frukostryggsäck, min gamla trotjänare är lite sliten. Jag hade hittat en ryggsäck i garderoben som jag köpte för rätt många år sedan (På REA för 125 kr) en Wigwam 35 (Coop). Och först var jag väldigt positivt överraskad, hela liggunderlaget fick plats inuti ryggsäcken och ändå var det gott om plats kvar. Fickan i topplocket  var stor och rejält. 

Besvikelsen blev sedan då jag skulle dra i kompressionsremmarna på sidorna och den ena lossnade. Inte så kul, ryggsäcken kostade visserligen inte så mycket, men man bör nog ändå kunna kräva att de håller tycker jag. Vi får se om det blir några fler utflykter för denna säck.

1 kommentar:

  1. älskar min Wigwam som har hållit i många år.Remmarna sitter fast.
    Säcken sitter bra högt upp på ryggen.

    SvaraRadera