tisdag 29 juni 2010

Foten och skorna?


For ett par månader sedan inhandlade jag ett par springskor av märket Salomon. det är väldigt sköna och framförallt lätta, ganska luftiga också faktisk, de som känner mig vet dock att jag inte är någon direkt sprinter, däremot så promenerar jag en hel del i ofta ganska rask takt, vilket bör vara ganska liktydligt, resonerade jag med mig själv när jag köpte dem.
Nu är saken den att jag sedan ett par dagar har en stramande värk under vänster fotsula,speciellt när jag kliver ur sängen på morgnarna, vilket för mina tankar till dessa skor och/eller behöver jag hål fotsinlägg?
NU ska inte detta problem överdrivas värken försvinner eller glöms av efter ett par hundra meter, ett orons frö har dock fötts, dvs kan detta bli värre eller fösvinner det av sig själv så fort jag fyllt 40... dont think so!!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar