onsdag 11 november 2009

Renata Chlumska

Tittade på TV igår... Under en reklam paus dök Renata Chlumska upp och gjorde reklam för Lätta smörgåsmargarin, med sin slogan " inför nästa utmaning! " Hur tänker reklamfirman här undrar jag? Jag vet att när Ola Skinnarmo förbereder sig inför en expedition äter han pizza med extra allt, för att bygga på sig rejält med fett att ta av. Kan inte tänka mig att Renata gör annorlunda inför sina expeditioner.

Om det är det som menas är jag med, så långt... men då får jag inte ihop de med deras förra slogan " när du har bestämt dig ! " Jag har ju hela tiden trott att " när du har bestämt dig " slogan avsåg att när man bestämt sig för att tappa ett par kilo... men det är alltså när man vill lägga på sig ett par :-)?!

Eftersom jag inte har någon bild på Renatas mage får ni hålla till godo med en som är expeditionsklar:-)

//Nicke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar