måndag 21 december 2009

I'm in love (with a fairytale?)


Jag har tidigare begrundat olika indicier på att jag har blivit gubbe, nu har det dykt upp ännu ett. Av en ren slum (ja jag vet det brukar heta så) började jag titta på dansbandskampen, och blev faktiskt tilltalad av dem. detta resultarades i att hundarnas kvällspromenad på lördagarna började planeras så att de passade in så att jag kunde även kunde se dansbandskampen. Detta måste nog ses som ett klar indicium att jag har inträtt i "gubbsfären".

Men det räckte inte med detta, jag kom dessutom att få en ny kärlek. Playtones, jag menar vad kan man mer säga? De har allt; frisyrerna, kläderna och även de rätta instrumenten :-)

Det är bara en sak jag yndrar - var köper man en "pedal steel guitar" i dessa dagar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar