torsdag 15 april 2010

Djur i bur (icke sur på tur)


Nu är kanske inte en bilbur för hundar något som man direkt associera med friluftsliv. Men dock så behöver man ibland ta sig till platsen för en planerad vandring med sina fyrfota vänner så jag tänkte därför ta och recensera jeppe produkters bilgrindar. Någon bur är det således inte, utan en grind som man monterar i bilen. Således behöver man även ha ett galler mot baksätet. Jag har haft både bur och grindar i mina olika bilar och jag måste säga att jag gillar grindarna bäst. Nackdelen är att man inte, som med en hundbur, kan lyfta ut buren ur bilen och använda den utanför bilen. Men det man får är en bur som man enkelt kan ta bort när man behöver lasta bilen med något lite större. Grindarna tar man enkelt bort med en hand och man sätter även dit grindarna med en hand om det behövs. Kort och gått ett enkelt, pålitligt och flexibelt alternativ för hunden.
Om man vill veta mer kan man läsa mer på Jeppe produkters hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar