onsdag 21 april 2010

Liten bärhjälp



Jag beställde denna lilla grej på Dealextreme för några kronor. Den är till för att kunna fästas runt halsen på en petflaska och sedan hängas på tex. en ryggsäck. Jag var lite tveksam till om den verkligen skulle kunna hålla fast flaskan men det var inga problem. Nu provade jag i och för sig med en halv liters flaska men vem vill ha en två liters flaska hängandes och slängandes utanpå ryggsäcken? Jag tycker att den väl fyller sin funktion, det enda nac kdel som jag kan komma på är just att jag inte tycker om att ha saker som just hänger och slänger på ryggsäcken. Men skall man ha det så tycker att jag denna verkar praktisk, halvliters petflaskor tycker jag är lagom stora att ha som vattenflaska att ha med under en vandring.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar