söndag 3 juli 2011

Rastplats: Brahehus

Rastplats Brahehus utefter E4:an har nog en av de allra bästa utsikterna. Att man sedan har en ruin i ryggen när man tittar på utsikten gör det inte det hela sämre.

Kan föresten bidra med en anekdot, som bekant har jag en ljusgrön Volvo V50 en inte allt för ovanlig bil. När jag stannade för att tanke gick jag sedan in på bensinmacken för att besöka bekvämlighetsinrättningen. Väl ute går jag fram till pumpen där jag tankat och hoppar in i bilen. Det kändes lite konstigt och då öppnar plötsligt en herre passagerardörren och säger - fel bil.

Hoppsan hade glömt att jag körde bort bilen innan jag gick in på macken. Att det sedan parlkerats en likadan bil som min vid samma pump får vi väl betrakta som olycksfall i arbetet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar